Реклама без мотлоху: “наружку” у Краматорську та Слов’янську будуть розміщувати за європейськими стандартами

Слов’янськ і Краматорськ будуть змінювати підходи до розміщення зовнішньої реклами в рамках проекту «Реклама без мотлоху», – повідомляє «Espreso.TV».

Суть проекту – міський простір, привабливе для людей, і збереження історичної спадщини. У містах вже є розробка для впровадження в зовнішню рекламу дизайнерських та архітектурних рішень. Фахівці кажуть, що за роки незалежності більшість з будівель прийшли в занепад, а невдала реклама лише погіршує зовнішній вигляд.

«Ми вивчали громадську думку, тепер розуміє, що Краматорськ і Слов’янськ повинні відійти від свого провінційного статусу. Вони повинні зробити якийсь психологічний перехід від провінції до діловим, культурним, оздоровчим, туристичних центрів регіону », – сказав менеджер з питань адвокації проекту« Реклама без мотлоху »Андрій Грудкина.

Для цього в містах підписали меморандум про співпрацю і створили робочі групи, до складу яких увійшли урбаністи, архітектори, підприємці та представники влади.

Незабаром вивіски та інші засоби зовнішньої реклами призведуть до єдиних європейських стандартів, з огляду на архітектурні особливості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *