Новий начальник міського відділу охорони здоров’я Краматорська про себе та міську медицину

З 16 січня відділ охорони здоров’я Краматорської міськради очолює Андрій Петриченко. Уродженець Горлівки, який раніше працював головним лікарем Центру первинної медико-санітарної допомоги Бахмутського району.

«Східний проект» поцікавився у Андрія Петриченко, чому він вирішив керувати краматорською медициною і які завдання буде вирішувати в першу чергу.

  • Ваша робоча біографія починається з посади санітара. Чому бажання стати лікарем було таким сильним. У вас був приклад когось із рідних?
  • Так, я дуже хотів стати лікарем. У родині не було нікого, хто був би пов’язаний з медициною. Але я відчував в собі сили і бажання допомагати людям.

Я з відмінним атестатом закінчив медичний ліцей при школі, в якій я навчався в Горлівці. І міг вступити до медичного вузу за співбесідою. До початку вступної кампанії я пішов працювати санітаром у лікарні. А коли вступив до медінституту, ця практика мені у великій пригоді.

  • Яку спеціальність ви вибрали в вузі?
  • Під час навчання в якості своєї основної спеціальності я вибрав хірургію. До призначення на посаду головного лікаря центру первинної медико-санітарної допомоги я працював в Горлівці завідувачем хірургічного поліклінічним відділенням, найбільшим в місті і одним з найбільших в регіоні.
  • Який ви керівник, як вирішуєте проблемні питання?
  • Я завжди цікавлюся думкою колективу, і прийняття рішень у мене засноване на досвіді, знаннях і бажаннях моїх підлеглих. Прийняття рішень в більшості випадків є колективним. Я завжди чую і слухаю колектив. Також я завжди будую свою діяльність на комунікації і довірі.
  • Чи були ви до конкурсу знайомі з положенням справ в краматорського медицині?
  • З положенням справ в Краматорську я був частково знаком, тому що медична спільнота дуже тісна. Ми тісно спілкуємося з керівниками медучержденій з інших міст, з керівниками профільних напрямів департаменту. У нас часто проходять спільні наради, тренінги, навчання та ін.
  • Чому ви вирішили взяти участь в конкурсі на керівника Краматорського міського відділу охорони здоров’я?
  • Моя позиція полягає в тому, що я живу тут, в Донбасі, це для мене рідний регіон. І я працюю на розвиток не якоїсь окремої територіальної громади, мені цікаво, щоб весь регіон розвивався, процвітав, щоб люди хотіли тут жити, прагнули сюди повернутися. Я докладу максимум зусиль для зростання, розвитку і популяризації нашого регіону.

Досить часто ми спілкуємося на заходах всеукраїнського масштабу, і завжди в моїх висловлюваннях звучить, що Донбас в багатьох моментах є школою передового досвіду і потрібно рівнятися на нас. Керівники, які тут працюють, повинні бути завжди попереду і масштабувати свій досвід на всю країну.

  • Які ваші перші враження вже як керівника міського відділу охорони здоров’я від нашого міста, стану медицини? Що сподобалося, що ні?
  • Те, що я побачив, що терміново потребує поліпшення – це комунікація як по вертикалі, так і по горизонталі. Мається на увазі комунікація між органом управління, яким є відділ охорони здоров’я, комунікація з головними лікарями, рядовими і між лікувальними установами різних рівнів.
  • Чим заважає відсутність комунікації?
  • Це заважає наданню якісної і доступної медичної допомоги. Це один із напрямів нашої діяльності, яке ми зараз будемо розвивати, – комунікація як всередині системи, так і з громадою. Вже є сторінка відділу охорони здоров’я в Фейсбуці, скоро буде свій сайт.
  • Чи плануєте співпрацю з міжнародними організаціями, участь в грантових проектах?
  • Такий досвід є. Справа в тому, що лікувальна мережа в моєму центрі, де я раніше працював, була розкидана по території всього району і по лінії розмежування в тому числі. Тому умови були складні. І ми шукали спонсорів, залучали міжнародні організації, щоб поліпшити надання медичної допомоги.
  • Які ви ставите першочергові завдання та стратегічні?
  • В якийсь короткостроковій перспективі ми сформуємо стратегію розвитку системи охорони здоров’я міста за допомогою громадської думки, за допомогою фахівців. Думаю, що проведемо громадські слухання і потім будемо її стверджувати і впроваджувати в життя.

Стратегічна мета – це розвиток єдиного медичного простору. Щоб людина при зверненні в медустанову міг одним дотиком до гаджету або зателефонувавши по телефону один раз, зрозуміти, де він цю допомогу отримає, в який термін і в якому обсязі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *